Tiara
assalamualaikum,,

pagi ni,, aku bgn dgn kelapangan hati,, kekusutan semlm seolah2 hilang dibawa lena,, senang saja formulanya,, teruskan apa yg sedang dilakukan tanpa perlu mengintai-ngintai peluang lain untuk melarikan diri,, aku perlu berubah,, tak boleh asek nk lari dari masalah,, sebab kalau terus mcm tu,, aku xkn dewasa dan selama-lamanya akan menjadi pengecut,,

esok,, aku perlu berjuang semula di medan yg amat tragik itu,, dgn harapan baru agar aku boleh menang pd akhir waktu nanti,, mengharap merupakan satu kerja mudah tapi merealisasikan harapan itu agak rumit dan jlnnya berbelit-belit,,

aku bukan perempuan yg tewas dgn keadaan!
selama penghidupanku yg telah mencecah lebih 18 tahun ini aku selalu dibawa oleh perasaan dan keadaan,, tapi kini,, aku memilih untuk terus tegar walau pergerakanku menongkah arus,, walau hati hancur dan jiwa derita,, tapi jauh d sudut hati, aku tahu,, semuanya akn berakhir jika aku temui cahaya kemenangan di akhir perjalanan ini,,

hari ni,, aku perlu menghabiskan sisa-sisa usaha semalam yg terbengkalai akibat kekhilafan diri,,

sekian,,
catatan hati seorg penghuni bumi,,
2 Responses
  1. Anem Arnamee Says:

    salam ,kuatkan semgt taw :)


  2. aDfeez Says:

    salam eid ul adha..:)


Post a Comment